Betalen
Klachtenprocedure
Hoewel Dutch Deco Collection met de grootst mogelijke zorgvuldigheid aan uw wensen probeert te voldoen kan het desondanks voorkomen dat u een klacht heeft. Onze klachtenprocedure is als volgt: neem contact met ons op door te mailen naar klantenservice@dutchdecocollection.nl en beschrijf uw klacht. Wij zullen binnen drie werkdagen reageren en proberen om tot een voor alle partijen bevredigende oplossing te komen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Kun je het antwoord op je vraag niet vinden?
Heb jij het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zijn op werkdagen van 9:00 uur – 17:00 uur telefonisch bereikbaar.
Chat met ons
Een medewerker staat voor je klaar
Stuur een e-mail
klantenservice@dutchdecocollection.nl
Bel ons
(+31) 085 0049 273