Search

Betalen

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Het is mogelijk om te betalen met:

  • iDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers, Handelsbank en Revolut)
  • Creditcard (Mastercard, VISA, American Express)
  • PayPal
  • Achteraf betalen
  • Giftcard

Lukt het niet om je giftcard in te wisselen? Klik hier voor uitleg over het verzilveren van je giftcard.

Alle betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving.

Het is helaas niet mogelijk om in termijnen te betalen.

Help! Ik ben mijn factuur kwijt

Je factuur is meegezonden in de mail. Mocht je deze verzendbevestiging niet meer hebben, stuur dan een e-mail naar klantenservice@dutchdecocollection.nl met daarin het bestelnummer en/of je adresgegevens zodat wij de bestelling kunnen opzoeken in ons systeem. Wij sturen de factuur zo spoedig mogelijk per e-mail toe. Een factuur is niet achteraf aan te passen.

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Wanneer een betaling mislukt is, dan sturen wij automatisch een mail dat we de betaling niet hebben ontvangen. Via de link in de mail kom je terecht in de winkelwagen en kan je de bestelling alsnog voldoen. Wanneer je geen mail hebt ontvangen, de betaling mislukt weer of de kortingscode of giftcard werkt niet meer, neem in dat geval even klantenservice, wij helpen je graag verder!

Wanneer wij je betaling hebben ontvangen, zullen wij je bestelling zo snel mogelijk verwerken.

De niet betaalde order wordt niet verstuurd en beschouwen we als geannuleerd, tenzij deze via de bovengenoemde link alsnog wordt betaald.

Wil je de bestelling niet meer ontvangen of heb je inmiddels al een nieuwe bestelling geplaatst? Je hoeft dan geen actie te ondernemen. Deze niet-betaalde bestelling beschouwen we dan als geannuleerd.

Zijn de prijzen inclusief btw?

Alle vermelde prijzen zijn inclusief btw volgens het Nederlandse tarief (9 of 21%).

Bij het bestellen via onze website, kun je bij het invoeren van de gegevens kiezen voor particulier of zakelijk. Als je hier kiest voor zakelijk, kun je de bedrijfsgegevens invoeren die op de factuur moeten komen te staan. De btw staat altijd gespecificeerd op onze facturen.

Kun je het antwoord op je vraag niet vinden?

Heb jij het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zijn op werkdagen van 9:00 uur – 17:00 uur telefonisch bereikbaar.

Chat met ons

Een medewerker staat voor je klaar

Stuur een e-mail

klantenservice@dutchdecocollection.nl

Bel ons

(+31) 085 0049 273

Back to Top
Product has been added to your cart