Search

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:

  1. Ga naar het product van je keuze.
  2. Klik op de button ‘In winkelmand’.
  3. Je kunt nu verder winkelen of op de winkelmand klikken om af te rekenen.
  4. Vul je gegevens in en doorloop de stappen: Gegevens, Bezorgen, Betaalwijze, Bestelling plaatsen.
  5. Let op! Als je een zakelijke bestelling wil plaatsen, vul dan de juiste factuurgegevens in.
  6. Heb je een kortingscode? Vul deze dan in voordat je gaat afrekenen.
  7. Aan het einde van de stap ‘Betaalwijze’, wanneer je de aankoop bevestigd, is je bestelling definitief.
  8. Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat de bestelling is betaald en bevestigd.
  9. Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging wanneer de bestelling succesvol is geplaatst.

Is de button ‘In winkelmand’ niet zichtbaar? Dan is het artikel niet op voorraad en kan het helaas niet besteld worden.

Betaal ik verzendkosten?

Alle bestellingen boven de € 60 worden binnen Nederland en België gratis verzonden. Voor bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten € 4,95.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

In de winkelwagen heb je de mogelijkheid ‘Bezorgadres wijzigen’. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en je ontvangt de bestelling op dit adres. Bij achteraf betalen moeten het factuuradres en het verzendadres hetzelfde zijn.

Wat moet ik doen als ik verkeerde gegevens heb ingevuld?

Als je de verkeerde gegevens hebt ingevuld (denk aan adres, telefoon en email adres enz.), neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice zodat we dit op tijd kunnen wijzigen voordat je pakket wordt verzonden.

Wij zijn bereikbaar op maandag – vrijdag van 9:00 – 17:00 uur.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je een aankoop annuleren voordat jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij kunnen echter niet garanderen dat we jouw bestelling kunnen annuleren voordat je bestelling verzonden wordt, want ons magazijn voert de verzendwerkzaamheden zéér snel uit. Wanneer je jouw bestelling in het weekend of na onze sluitingstijd hebt geplaatst, kun je ons mailen of via de chat contact opnemen.

Kun je het antwoord op je vraag niet vinden?

Heb jij het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zijn op werkdagen van 9:00 uur – 17:00 uur telefonisch bereikbaar.

Chat met ons

Een medewerker staat voor je klaar

Stuur een e-mail

klantenservice@dutchdecocollection.nl

Bel ons

(+31) 085 0049 273

Back to Top
Product has been added to your cart